DOSTAWA I PŁATNOŚĆ Gdzie mogę sprawdzić stan doręczenia mojej przesyłki? Po nadaniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail potwierdzający wysyłkę zamówienia wraz z numerem przesyłki. Następnie, stan dostawy możesz sprawdzić na stronie do śledzenia przesyłki firmy kurierskiej wybranej podczas dokonywania zamówienia. Jak długo trwa dostawa? Czas dostawy zależy od rodzaju towaru oraz jego dostępności w magazynie. :) Jeśli produkt nie jest dostępny, proces realizacji zamówienia może trwać nawet 2 miesiące. Wynika to z faktu, że większość produktów wyrabiana jest ręcznie, z wykorzystaniem ekologicznych procesów, które trwają dłużej niż klasyczna produkcja przemysłowa. Jeżeli na naszej stronie chcesz znaleźć tylko te produkty, które są dostępne w magazynie, użyj filtrów wyszukiwania. Jako kryterium wyszukiwania zaznacz dostępność w magazynie wraz z pożądanym rozmiarem, by wyświetlić jedynie te wzory, które w danym rozmiarze znajdują się na stanie. W ich przypadku przesyłkę na terenie Polski możemy zagwarantować do kilku dni roboczych. :) Jak mogę zapłacić za zamówienie? Płatność kartą online: po złożeniu zamówienia nasza strona przekieruje Cię do bramki płatniczej, przez którą można dokonać płatności. To najszybszy i najskuteczniejszy sposób płatności za zamówienie. Jeśli chcesz dokonać płatności w ten sposób, prosimy Cię o niezamykanie okna naszej strony po złożeniu zamówienia, co spowodowałoby przerwanie przekierowania do bramki płatniczej. Jeśli płatność za zamówienie nie powiedzie się, w ciągu pół godziny otrzymasz od nas e-mail z linkiem do strony, na której będzie można ponowić płatność. Jeśli druga próba również zakończy się niepomyślnie, koniecznie skontaktuj się z nami, abyśmy edytowali zamówienie, zmieniając metodę płatności na inną. :) Płatność szybkiem przelewem: po wybraniu w koszyku „płatności kartą” można zdecydować się także na przekierowanie do swojego banku celem dokonania płatności szybkim przelewem internetowym. UWAGA: proszę pamiętać, że link pozwalający ponowić płatność wysyłany drogą mailową jest ważny jedynie przez 60 minut ze względu na zasady bezpieczeństwa. Za pobraniem: wciąż najbardziej powszechny sposób płatności. Zamówienie wyślemy na podany adres, a Ty przy odbiorze zapłacisz kurierowi gotówką lub kartą. Koszt usługi pobraniowej wynosi 5 zł. Ile kosztuje przesyłka? Aktualny cennik usług pocztowych znajduje się pod linkiem: https://www.dedoles.pl/koszty-i-opcje-dostawy Zgodnie z Waszymi warunkami, do ceny mojego zamówienia nie powinna zostać doliczona opłata pocztowa (jego wartość jest wyższa niż 150 zł lub został użyty kupon), jednak niezależnie od tego cena zamówienia zawiera opłatę pocztową. Dlaczego? Naliczona opłata jest prawdopodobnie opłatą za wybrany sposób płatności – za pobraniem, a nie opłatą pocztową za doręczenie przesyłki. Upewnij się również, że wartość zamówienia pozwalająca na darmową wysyłkę w Twoim zamówieniu składa się z samych produktów bez dodatkowych kosztów jak ubezpieczenie przesyłki, koszt usługi pobraniowej, itp. Jeśli nadal masz wątpliwości dotyczące powyższej kwestii, skontaktuj się z naszymi konsultantami przez formularz kontaktowy: https://www.dedoles.pl/kontakt Czy mogę zmienić termin lub adres doręczenia po wysłaniu przesyłki? Tak, po wysłaniu przesyłki przekażemy Ci odnośnik do firmy kurierskiej w wiadomości mailowej. Możesz skontaktować się z nią w celu przekierowania przesyłki. REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ DOSTAWA I PŁATNOŚĆ REKLAMACJA/ZWROT TOWARU TABELE ROZMIARÓW I INFORMACJE O PRODUKTACH ODBIÓR OSOBISTY WSPÓŁPRACA HURTOWA