Jak wyszło skarpetkowe wyzwanie 2021 Celem corocznego skarpetkowego wyzwania jest wspieranie ludzi z zespołem Downa i zwiększenie świadomości na temat tej choroby genetycznej. Co udało nam się osiągnąć dzięki skarpetkowemu wyzwaniu w 2021 roku: Utworzyliśmy informacyjne strony internetowe w 14 językach, które odwiedziło prawie 470 000 osób. Dzięki Wam zebraliśmy 20 552,90 euro dla następujących organizacji: Down Syndrome International, European Down Syndrome Association, i Slovakian Down Syndrome Association. Wspierają one osoby z zespołem Downa i ich rodziny. Przekazaliśmy 300 par wesołych skarpetek 11 organizacjom wspierających osoby z zespołem Downa. W mediach pojawiło się ponad 70 artykułów na temat skarpetkowego wyzwania i osób z zespołem Downa, które dotarły do 11 233 000 osób. Utworzyliśmy 14 wydarzeń na Facebooku w 14 krajach europejskich. Opublikowaliśmy 95 wpisów na Facebooku w 14 krajach. Na Instagramie opublikowaliśmy 118 wpisów i historii w 7 krajach. Udostępniliśmy 6 filmów na TikToku i 3 wpisy na Twitterze. W mediach społecznościowych opublikowano ponad 7 500 zdjęć z hasztagiem #SkarpetkoweWyzwanie. W tegorocznym skarpetkowym wyzwaniu udział wzięły różne organizacje, celebryci, sportowcy i influencerzy. Dziękujemy wszystkim za udział w tegorocznym skarpetkowym wyzwaniu oraz wsparcie osób z zespołem Downa i ich rodzin. Wierzymy, że ta pomoc ułatwi im integrację ze społeczeństwem i czerpanie pełni radości z życia.