Jak wyszło skarpetkowe wyzwanie 2021

Celem corocznego skarpetkowego wyzwania jest wspieranie ludzi z zespołem Downa i zwiększenie świadomości na temat tej choroby genetycznej.



Co udało nam się osiągnąć dzięki skarpetkowemu wyzwaniu w 2021 roku:

  • Utworzyliśmy informacyjne strony internetowe w 14 językach, które odwiedziło prawie 470 000 osób.

  • Dzięki Wam zebraliśmy 20 552,90 euro dla następujących organizacji: Down Syndrome International, European Down Syndrome Association, i Slovakian Down Syndrome Association. Wspierają one osoby z zespołem Downa i ich rodziny.

  • Przekazaliśmy 300 par wesołych skarpetek 11 organizacjom wspierających osoby z zespołem Downa.

  • W mediach pojawiło się ponad 70 artykułów na temat skarpetkowego wyzwania i osób z zespołem Downa, które dotarły do 11 233 000 osób.

  • Utworzyliśmy 14 wydarzeń na Facebooku w 14 krajach europejskich.

  • Opublikowaliśmy 95 wpisów na Facebooku w 14 krajach.

  • Na Instagramie opublikowaliśmy 118 wpisów i historii w 7 krajach.

  • Udostępniliśmy 6 filmów na TikToku i 3 wpisy na Twitterze.

  • W mediach społecznościowych opublikowano ponad 7 500 zdjęć z hasztagiem #SkarpetkoweWyzwanie.

  • W tegorocznym skarpetkowym wyzwaniu udział wzięły różne organizacje, celebryci, sportowcy i influencerzy.




Dziękujemy wszystkim za udział w tegorocznym skarpetkowym wyzwaniu oraz wsparcie osób z zespołem Downa i ich rodzin. Wierzymy, że ta pomoc ułatwi im integrację ze społeczeństwem i czerpanie pełni radości z życia.