Wymiana, zwrot i reklamacja

Zadowolenie naszych klientów jest dla nas ważne i dlatego też każdego dnia staramy się wykonywać naszą pracę najlepiej jak tylko potrafimy. Mimo naszych najlepszych starań, może się czasem zdarzyć, że nie wszystko przebiegnie pomyślnie. Jesteśmy gotowi to naprawić, więc klienci mają możliwość wymiany/zwrotu/reklamacji towaru.

Jeśli masz prośbę o wymianę towaru, zwrot lub chcesz złożyć reklamację, wprowadź ją, klikając poniższy przycisk:

Informacje podstawowe:

ZWROT TOWARU

  1. Wniosek o zwrot towaru należy złożyć za pośrednictwem formularza internetowego.
  2. Na zwrot towaru klient ma 100 dni od daty jego otrzymania.
  3. Zwracany towar musi być nienoszony, nie może być prany oraz musi posiadać oryginalne opakowanie i metkę.
  4. Zwrotowi podlega również bielizna i stroje kąpielowe (z zastrzeżeniem warunków określonych w punkcie 2). Stroje kąpielowe damskie muszą posiadać oryginalną naklejkę higieniczną.
  5. Adres zwrotny zostanie podany w instrukcji po wypełnieniu formularza online.
  6. Klient odsyła towar na własny koszt.
  7. Klient zostanie poinformowany drogą mailową o dotarciu zwracanych towarów i o wdrożonej procedurze.
  8. Zwrócone towary zostaną zrefundowane klientowi w ciągu 14 dni od ich dostarczenia pod wskazany adres.

WYMIANA TOWARU

  1. Wniosek o wymianę towaru należy złożyć za pośrednictwem formularza internetowego.
  2. Na jego wymianę klient ma 100 dni czasu od daty jego otrzymania.
  3. Zwracany towar musi być nienoszony, nie może być prany oraz musi posiadać oryginalne opakowanie i metkę.
  4. Wymianie podlega również bielizna i stroje kąpielowe (z zastrzeżeniem warunków określonych w punkcie 2). Stroje kąpielowe damskie muszą posiadać oryginalną naklejkę higieniczną.
  5. Adres do wymiany towaru zostanie wskazany w instrukcji po wypełnieniu formularza internetowego.
  6. Klient odsyła towar na własny koszt.
  7. Klient zostanie poinformowany drogą mailową o dotarciu towarów i o wdrożonej procedurze ich wymiany. Następnie, żądany nowy towar zostanie wysłany do klienta na nasz koszt.
  8. Przy wymianie towaru, do klienta wysyłana jest faktura, ale ma to charakter wyłącznie informacyjny i nie oznacza, że klient będzie musiał zapłacić za towar ponownie.
  9. Wymiana towaru na inny rozmiar jest możliwa tylko 1 raz. W przypadku, gdy również nowy rozmiar okaże się nieodpowiedni, klient może odesłać towar zgodnie z instrukcją powyżej (patrz ZWROT TOWARU).

REKLAMACJA TOWARU

  1. Wniosek reklamacyjny należy złożyć za pośrednictwem formularza internetowego i należy postępować zgodnie z instrukcjami podanymi poniżej.
  2. Reklamacje są zwykle rozstrzygane poprzez zwrot pieniędzy klientowi w ciągu 14 dni od rozpatrzenia wniosku reklamacyjnego.